4/10/10

Εκδρομή Γυμνασίου στο Μπρίστολ και το Λονδίνο (18-28/7/2010)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ

Το σχολείο μας φέτος διοργάνωσε, για πρώτη φορά, εκπαιδευτική εκδρομή στην Αγγλία. Η εκδρομή
πραγματοποιήθηκε στο διάστημα μεταξύ 18 και 28 Ιουλίου.
Προορισμοί ήταν το Μπρίστολ και το Λονδίνο. Στην εκδρομή είχαν δικαίωμα συμμετοχής παιδιά και από τις 3 τάξεις του γυμνασίου μας. Ήρθαν 21 μαθητές. Συνοδοί καθηγητές ήταν οι: Χαριτάκη Εύα, Λυκάκη Αναστασία, Goodwin Melanie, Κυπριωτάκης Μιχάλης.
Το ταξίδι ξεκίνησε από το Ηράκλειο. Πετάξαμε με την πρώτη πρωινή πτήση της Aegean για Αθήνα και από εκεί για Χίθροου στο Λονδίνο. Από το αεροδρόμιο μεταβήκαμε στο Πανεπιστήμιο University of the West of England (UWE) Bristol. Στο Μπρίστολ μείναμε μέχρι και 23 Ιουλίου. Καθημερινά, οι μαθητές παρακολουθούσαν μαθήματα γλώσσας σε τμήματα που συμμετείχαν και μαθητές άλλων χωρών. Τα μεσημέρια είχαν οργανωθεί ή εκπαιδευτικές εκδρομές σε κοντινούς προορισμούς ή αθλητικές και άλλες δραστηριότητες με χρήση των εγκαταστάσεων του Πανεπιστημίου. Νωρίς το βράδυ, και πάλι το πανεπιστήμιο, οργάνωνε βραδιές αναψυχής των μαθητών με διασκεδαστικές δραστηριότητες, οι οποίες σαν στόχο είχαν να φέρουν πιο κοντά τους μαθητές των διαφορετικών χωρών που βρίσκονταν εκείνο το διάστημα μαζί.
Στις 24 Ιουλίου αναχωρήσαμε νωρίς το πρωί για Λονδίνο. Ενδιάμεσα, κάναμε μία στάση στο Στόουνχεντζ για να επισκεφτούμε το μυστηριώδες μνημείο και στη συνέχεια ολιγόωρη στάση στο Σάλσμπερι, μία μικρή αλλά γραφική πόλη κοντά στο μνημείο. Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς Λονδίνο. Εκεί μείναμε σε ξενοδοχείο πολύ κοντά σε κεντρικό σταθμό του μετρό. Αυτό μας έδωσε τη δυνατότητα σχετικά εύκολα και γρήγορα να μεταβαίνουμε στους χώρους που είχαμε σχεδιάσει να επισκεφτούμε. Οργανώσαμε μία σειρά από επισκέψεις σε διάσημους χώρους της μεγαλούπολης όπως το Βρετανικό Μουσείο, το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, το London Eye, το Sea Aquarium, τον Πύργο του Λονδίνου καθώς και βραδιά μιούζικαλ. Παρακολουθήσαμε την παράσταση We Will Rock You. Την τελευταία ημέρα είχαμε όλοι μαζί την ευκαιρία να επισκεφτούμε έναν από τους πιο εμπορικούς δρόμους της Ευρώπης, την Oxford Street, ώστε να γίνουν τα τελευταία ψώνια από όποιον το επιθυμούσε πριν την επιστροφή.
Το ταξίδι αυτό ήταν μία πάρα πολύ μεγάλη ευκαιρία για τα παιδιά να βιώσουν μία τόσο σπουδαία εμπειρία παρέα με συμμαθητές και καθηγητές τους. Υπήρχε αγωνία να πάνε όλα καλά, αλλά άξιζε τον κόπο καθώς οι εντυπώσεις ήταν θετικότατες. Βοήθησαν όλοι για να γίνει αυτό: και οι καθηγητές και οι μαθητές. Όλοι στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων, δείχνοντας υπευθυνότητα και σοβαρότητα όπου χρειάστηκε. Η σοβαρή στάση και η καλή συμπεριφορά των μαθητών μας έγιναν αντιληπτές ακόμα και από το προσωπικό του πανεπιστήμιου μέσω συγχαρητήριας επιστολής που έδωσαν στους συνοδούς καθηγητές.
Πάνω απ’όλα όμως, στα ίδια τα παιδιά η εκδρομή αυτή θα μείνει ανεξίτηλα χαραγμένη στη μνήμη τους. Άλλωστε, η εκδρομή ήταν, πρωτίστως, για αυτά. Και δεν υπάρχει άλλος καταλληλότερος από τους ίδιους τους πρωταγωνιστές, δηλαδή τους μαθητές, για να αποτυπώσουν αυτό που βίωσαν στην εκδρομή:
Ήταν απλά ΤΕΛΕΙΑ! Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτήν την εκδρομή- ή μήπως να το ονομάσω ταξίδι; Στο πανεπιστήμιο περάσαμε φοβερά. Κάναμε καινούριους φίλους και στο Λονδίνο ήταν τέλεια όσο μείναμε.Η τάξη μου στο πανεπιστήμιο- Ζήνα, Μαρία, Γκάμπυ, Τάσος, Παναγιώτης, Γιώργος, Οδυσσέας, Marta, Guilia, Marianna, Francesca, Francesco και εγώ- γυρίσαμε και μία ταινιούλα (πολύ γέλιο). Λέγεται LSC Bristol 2010 Murder Mystery (είναι στο YouTube, αν θέλετε να τη δείτε). Πάντως, θα πρέπει να πραγματοποιηθεί ξανά τέτοια εκδρομή και να διαρκέσει περισσότερο. WE LOVE BRISTOL, WE LOVE ENGLAND.
Ευρώπη Στεφανίδη

ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ!
Γκάμπυ Μουσουράκη

Το Μπρίστολ ήταν μία τέλεια εμπειρία για μένα. Ήταν κάτι πολύ διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Υπήρχε συγκεκριμένο πρόγραμμα για όλα, έπρεπε να πηγαίνεις για φαγητό με τους φίλους σου και να τρως με διάφορα παιδιά από όλο τον κόσμο. Μετά να πηγαίνεις για μάθημα, να πηγαίνεις σε activities, να μιλάς συνέχεια αγγλικά (αφού δεν υπήρχε άλλος τρόπος συνεννόησης). Το κυριότερο ήταν ότι έκανα πολλούς φίλους και φίλες από πολλές χώρες, ανταλλάξαμε email για να μιλάμε, έκανα παρέα μαζί τους και περνούσα τέλεια Αυτό το πανεπιστήμιο ήταν τέλειο και θέλω πάρα πολύ να ξαναπάω. Και αν ξαναπάω, θέλω πολύ να ξανασυνατήσω τα παιδιά που γνώρισα!

Το Λονδίνο, δεν το συζητάω, ήταν φανταστικό.Όμως ήθελε χρόνο να το ανακαλύψεις και εμείς δεν τον είχαμε. Παρ’όλα αυτά, εκείνες τις λίγες μέρες που μείναμε εκεί κατάλαβα πόσο τέλειο ήταν (τα μαγαζιά, οι δρόμοι, το περιβάλλον). Επίσης, εκεί όλα είχαν ένα πρόγραμμα και όλα πήγαιναν ρολόι. Έπρεπε παντού να μιλάς ευγενικά και να τηρείς τους κανόνες. Θέλω σίγουρα να ξαναπάω και ανυπομονώ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΜΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!
Μαρία Μαθιουδάκη

Πρώτη μέρα στο Μπρίστολ μας ανακοινώνουν ποιές θα είναι οι ομάδες μας. Λοιπόν, ήμασταν εγώ, η Ελένη, η Ζήνα, η Μαρία, η Μαρίνα και leader μας η κυρία Αναστασία. Πάμε στον όροφό μας και διαλέγουμε δωμάτια. Είχαμε 20 λεπτά να τακτοποιηθούμε. ΄Υστερα η Sadie μας πήρε για να μας δείξει τους χώρους του πανεπιστημίου. Ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΟ! Μας πήγε σε όλα τα σημεία του.
Το επόμενο πρωί έπρεπε να πάμε στις 8 στην τραπεζαρία για να φάμε πρωινό. Συναντηθήκαμε με τις άλλες ομάδες και πήγαμε να φάμε. Στην αρχή ήταν λίγο δύσκολο να βρούμε το εστιατόριο, αλλά στο τέλος τα καταφέραμε. Μετά το πρωινό πήγαμε για το πρώτο μάθημα όπου γράψαμε ένα τεστ. Πω πω δύσκολο! Πλάκα κάνω! Ήταν πανεύκολο! Όταν τελειώσαμε, μας πήρε μία δασκάλα και πήγαμε σε μία τάξη όπου και παίξαμε ένα παιχνίδι. Τις επόμενες μέρες δεν θυμάμαι λεπτομερώς τι κάναμε. Πάντως κάναμε μάθημα από τις 9 έως τις 12 και 20 μέ ένα διάλειμμα 20 λεπτών.
Κάθε μεσημέρι, μετά το φαγητό, ή πηγαίναμε εκδρομές ή κάναμε μαθήματα Drama. Κάποιοι κάνανε σπορ. Η ομάδα μας επέλεξε Drama με δάσκαλο τον Andy.Α, ξέχασα να σας πω ότι κλειδώθηκαν έξω από τα δωμάτια τους η Μαρία και η Ελένη ταυτόχρονα. Την επόμενη μέρα κλειδώθηκε η Ζήνα κι εγώ αλλά όχι ταυτόχρονα. Την επόμενη μέρα κλειδώθηκε η κυρία Αναστασία και η Μαρίνα.
Τέλος πάντων, συνεχίζω.Μετά το βραδυνό φαγητό, είχαμε βραδιά Disco ή άλλες δραστηριότητες. Ήταν ΤΕΛΕΙΑ στο πανεπιστήμιο. Μακάρι να μπορούσαμε να μείνουμε λίγο ακόμα. Όμως έπρεπε να πάμε και στο Λονδίνο.
Στο Λονδίνο επισκεφτήκαμε πολλά μέρη και ήταν όλα φανταστικά. Πήγαμε και στο Aquarium, είδαμε τα ψάρια και όταν βγήκαμε, είδαμε μία πόρτα στην οποία κάποιοι τρομακτικοί άνθρωποι μέσα στο σκοτάδι σε τρόμαζαν! Στην αρχή εγώ και η Ευρώπη θέλαμε να φύγουμε. Όμως μπήκαμε μέσα. Ήταν ΤΡΟΜΕΡΟ, κυριολεκτικά. Δεν ξέρω για τους άλλους, εγώ πάντως το διασκέδασα. Ανεβήκαμε και στον πανύψηλο μύλο (London Eye). Ήταν τόσο ψηλός! Την τελευταία μέρα πήγαμε για ψώνια στην Oxford Street.  Και τώρα Ηράκλειο. Μες στη βαρεμάρα!
Ήταν καταπληκτικά παντού. Και εσείς που δεν ήρθατε, χάσατε. Ας ελπίσουμε ότι του χρόνου θα ξαναέρθουμε για περισσότερες μέρες. Α, ξέχασα να πω ότι γνωρίσαμε κάποια παιδιά από άλλες χώρες, αγόρια αλλά και κορίτσια.
Λένα Μιχαλάκη

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!

Σημέιωση: Πολύ φωτογραφικό υλικό καθώς και βίντεο από την εκδρομή μπορείτε να δείτε στο παρακάτω link: